Dat je kan feesten zonder alcohol, hebben we met Gimber wel bewezen. Inmiddels bestaan we al 5 jaar, en draait ons gouden elixir van biologische gember op volle toeren. En ja, inmiddels zijn we ook best wel ‘big’ geworden in de drank- en voedingsindustrie. Niet slecht voor een drank die tegen de stroom ingaat.
Ook over de partners met wie we samenwerken, zijn we een tikkeltje eigenzinnig. Zo is samenwerken met bedrijven uit de sociale economie voor ons de normaalste zaak van de wereld. Iedereen heeft recht op kansen in het leven. Net zoals wij onze kans waagden met Gimber, back in 2017.
Voor het sleeven van de flesjes voor onze limited editions ‘Here’s to the moms’ en ‘Here’s to the dads’, deden we een beroep op ACG maatwerkbedrijf. Of we voelden dat ACG een maatwerkbedrijf is? Helemaal niet! We voelden vooral veel openheid, transparantie en belangstelling voor wie we zijn als bedrijf. En we waren aangenaam verrast door de aanpak op maat van ACG. Er was meteen vertrouwen.
Ook toen er in de loop van de opdracht een aantal bottlenecks opdoken in het productieproces, wist ACG snel en deskundig te schakelen. De communicatielijn bleef gedurende de volledige opdracht wijd open. Geen vraag was te veel, geen probleem te groot. Door samen constructief na te denken, hebben we een verandering aangebracht in de volgorde van het productieproces. En dat bleek een prima oplossing te zijn!
In de toekomst hopen we nog regelmatig met ACG maatwerkbedrijf te kunnen samenwerken.